CITED WORKS

Referenced in publications covered by other indexes

  • Citing :
    Aykut GÜNEŞ , Rüyam KÜÇÜKSÜLEYMANOĞLU , (2020-2021)
    Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki - Yaşadıkça Eğitim
    Cited :
    Öğretim elemanlarının örgütsel vatandaşlık davranışları ile örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki - Educational Administration: Theory and Practice
  • Citing :
    Vuyisile Msila (2014-2015)
    Manipulating School Culture for Effective Leadership - Mediterranean Journal of Social Sciences
    Cited :
    Implications from the Diagnosis of a School Culture at a Higher Education Institution - Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
  • Citing :
    Ahmet Avcı (2013-2014)
    Örgüt Kültürü: Kavramsal Çerçevesi ve Eğitim Yönetimi Açısından Değerlendirilmesi - Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
    Cited :
    Implications from the diagnosis of a school culture at a higher education institution - Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Referenced in national refereed publications

  • Citing :
    Ali Can Yılmaz , Seyhan Bilir Güler , (2018-2019)
    Örgütsel Adalet ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkinin Anlamlandırılması: Bir Aile İşletmesinde Nitel Araştırma - Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
    Cited :
    Öğretim Elemanlarının Örgütsel Vatandaşlık Davranışları ile Örgütsel Adalet Algıları Arasındaki İlişki - Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
  • Citing :
    Ahmet Melih Güneş (-1)
    Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarıyla Okul İklimi Arasındaki İlişki - Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
    Cited :
    The relationship between school climate perceptions and school size and status. - e-International Journal of Educational Research, 4(4),100-116.

Referenced in publications covered by WoS indexes

  • Citing :
    Snehasish Banerjee (2020-2021)
    To capture the research landscape of lecture capture in university education - Computers & Education
    Cited :
    A Study Exploring Students’ Usage Patterns and Adoption of Lecture Capture - Technology, Knowledge and Learning