CONFERENCE PAPERS


Published in CPCI-S or CPCI-SSH indexed conference proceedings

National
  • B.Büber İ. , G.Nilgün and G.Aylin.
    (2005) Türkiye’nin EURO-MEDA Ortaklığı ile Entegrasyonu, Sosyo-Ekonomik Kalkınma ve Sürdürülebilir Büyüme için Oluşan Yeni Fırsatlar.
    4. Ulusal Bilgi, Ekonomi Ve Yönetim Kongresi, Sakarya, Eylül 2005
    0-0, ISBN:
International
  • Z.Ertekin , N.Gürkaynak.
    (2011) Congruence Between Atmospheric Cues And Store Image In Fashion Retailing.
    International Conferance On Marketing Trends
    0-0, ISBN:
  • L.Ömer , Ç.Müge , T.F.Lebriz and G.Nilgün.
    (2010) Assessing Marketing Strategies of Enterprises by Using Color Based Marketing Strategies (CBMS) Model.
    9th International Conference On Marketing Trends
    0-0, ISBN:
  • G.Nilgün.
    (2009) Impressions And Expressions of a City: A Projective Approach for Formulating Brand Communication.
    2nd. International Conference On Social Sciences
    0-0, ISBN:
  • N.Gürkaynak.
    (2008) City’s Core Values Guiding the City Branding Process.
    11th World Conference Of Historical Cities, Konya
    0-0, ISBN:
  • N.Gürkaynak.
    (2008) Bringing-out the Numbers Hidden in Words: A Content Analysis Proposal for Qualitative Research.
    Yeditepe International Research Conference On Business Strategies
    0-0, ISBN:

Published in other conference proceedings

National
  • N.Gürkaynak , C.Erdem.
    (2009) .“Sanal Toplulukların Bölgesel Kültür Pazarlama Sürecinde Kullanım Potansiyeli: Sosyal Medya Gruplarında Avrupa Kültür Başkentleri.
    14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Bozok Üniversitesi, Yozgat, 2009
    0-0, ISBN:
  • N.Gürkaynak , Z.Bilgin.
    (2008) Sürdürülebilir Bir Kent Markası Yaratmada Kentli Tutum ve Davranışlarında Bir Dönüşüm Modeli Önerisi.
    13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Çukurova Üniversitesi, Adana, 2008
    0-0, ISBN:
International
  • N.Gürkaynak , C.Erdem.
    (2010) Branded Sensory Experiences of a City: Can They be Transmitted Across Generations.
    39th Conference Of European Marketing Academy
    0-0, ISBN:
  • N.Gürkaynak , D.Yurdakul.
    (2009) Exploring the Potential of Social Media in Stimulating Active Citizenship : A Methodological Proposal.
    I. International European Union, Democracy, Citizenship And Citizenship Education Symposium / I. International European Union, Democracy, Citizenship And Citizenship Education Symposium Papers
    0-0, ISBN: 9786054282456