Doç. Dr. Aysu GÖÇER
İşletme Fakültesi
Lojistik Yönetimi
Çift Anadal ve Yandal Programları Koordinatörü, İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Fakültesi
Doç. Dr. Aysu GÖÇER
İşletme Fakültesi
Lojistik Yönetimi
Çift Anadal ve Yandal Programları Koordinatörü, İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Fakültesi
KİTAP BÖLÜMLERİ
Ulusal kitap bölümleri
- B.Sevil Oflaç , A.Göçer and A.A.Çelik.
Alısverisin ”Baba” Hali: Baba Olmakla Degisen Tüketim Alıskanlıklarını Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Arastırma.
No. 1, O.Sürgevil Dalkılıç.
Çalıs Babam Çalıs: Baba Olmak ve Baba Olmanın Çalısma Yasamına Yansımaları.
(2017), Nobel Yayınevi,
Uluslararası kitap bölümleri
- F.Avar , A.Göçer.
Sustainable Brand Personality Traits for Business-to-Business Markets.
No. 1, U.Akküçük.
Brand Culture and Identity: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications.
(2019), IGI Global,
- G.Aysu , T.Örten Tuğrul.
How Brands Communicate Sustainability Messages in Emerging Markets: A Content Analysis Based on Corporate Websites and Social Media.
47-62
U.Akküçük.
Handbook of Research on Developing Sustainable Value in Economics, Finance, and Marketing.
(2014), IGI (indexed by Scopus, WoS), Vol. social med,