KİTAP BÖLÜMLERİ


Ulusal kitap bölümleri

  • B.Sevil Oflaç , A.Göçer and A.A.Çelik.
    Alısverisin ”Baba” Hali: Baba Olmakla Degisen Tüketim Alıskanlıklarını Belirlemeye Yönelik Nitel Bir Arastırma.
    No. 1, O.Sürgevil Dalkılıç.
    Çalıs Babam Çalıs: Baba Olmak ve Baba Olmanın Çalısma Yasamına Yansımaları.
    (2017), Nobel Yayınevi,

Uluslararası kitap bölümleri

  • F.Avar , A.Göçer.
    Sustainable Brand Personality Traits for Business-to-Business Markets.
    No. 1, U.Akküçük.
    Brand Culture and Identity: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications.
    (2019), IGI Global,
  • G.Aysu , T.Örten Tuğrul.
    How Brands Communicate Sustainability Messages in Emerging Markets: A Content Analysis Based on Corporate Websites and Social Media.
    47-62
    U.Akküçük.
    Handbook of Research on Developing Sustainable Value in Economics, Finance, and Marketing.
    (2014), IGI (indexed by Scopus, WoS), Vol. social med,