Doç. Dr. Aysu GÖÇER
İşletme Fakültesi
Lojistik Yönetimi
Çift Anadal ve Yandal Programları Koordinatörü, İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Fakültesi
Doç. Dr. Aysu GÖÇER
İşletme Fakültesi
Lojistik Yönetimi
Çift Anadal ve Yandal Programları Koordinatörü, İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Fakültesi
MAKALELER
SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış veya kabul edilmiş makaleler
Uluslararası
- B.Özdamar , T.Tabaklar , A.Göçer and W.D.Piotrowicz.
(2022) Value co-creation in humanitarian service triads: service provision for beneficiaries.
Journal Of Humanitarian Logistics And Supply Chain Management , Vol. 12, No. 2, 305-332, ISBN: 2042-6747
- A.Göçer , Ö.Özpeynirci , M.Semiz.
(2021) Logistics Performance Index-Driven Policy Development: An Application to Turkey.
Transport Policy , 1-13,
- C.Şerbetçioğlu , A.Göçer.
(2020) Examining social media branding profiles of logistics service providers.
Journal Of Business & Industrial Marketing , Vol. 35, No. 12,
- A.Göçer , H.Y.Jin , S.E.Fawcett.
(2019) How Does the Contingent Sustainability–Risk–Cost Relationship Affect the Viability of CSR? An Emerging Economy Perspective.
Sustainability , Vol. 11, No. 19,
- A.Göçer , C.Altuntaş Vural , D.A.Deveci.
(2019) Drivers of and barriers against market orientation: a study of Turkish container ports.
Maritime Economics And Logistics , Vol. 21, No. 2, 278-305,
- C.Altuntaş Vural , A.Göçer , A.Halldorsson.
(2019) Value Co-creation in Maritime Logistics Networks: A Service Triad Perspective.
Transport Policy , Vol. 84, 27-39,
- A.Göçer , S.E.Fawcett , O.Tuna.
(2018) What Does the Sustainability-Risk Interaction Look Like? Exploring Nuanced Relationships in Emerging Economy Sustainability Initiatives.
Sustainability , Vol. 10, No. 8,
- A.Göçer , B.Sevil Oflaç.
(2017) Understanding Young Consumers’ Tendencies Regarding Eco- Labelled Products.
Asia Pacific Journal Of Marketing And Logistics , Vol. 29, No. 1, 80-97,
Diğer indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış veya kabul edilmiş makaleler
Ulusal
- İ.İldeş , A.Göçer.
(2019) Revealing Marketing Criteria of Customs Services: A Dyadic Approach.
Journal Of ETA Maritime Science , Vol. 7, No. 1, 51-63,
- A.Göçer , C.Altuntaş Vural.
(2017) Technology Acceptance in Social Marketing: An Investigation on Philanthropic Behavior.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Vol. 1, No. 23, 1-23,
- C.Altuntaş Vural , A.Göçer , D.A.Deveci.
(2016) Türkiye Konteyner Limanlarında Pazar Yönlülük: Itici Güçler ve Engeller.
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , No. Özel Sayı, 117-151,
- B.Oflaç , A.Göçer.
(2015) Genç Tüketicilerin Algılanan Çevresel Bilgi Düzeyleri Ve Eko- Etiketli Ürünlere Karsı Yaklasımları Üzerine Bir Çalısma.
Gazi Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , Vol. 17, No. 2, 216-228,
- A.Göçer , I.Ö.Yumurtacı Hüseyinoğlu , Ö.Yurt Yaşar and T.Baltacıoğlu.
(2015) A New Frameworh for Supply Chain Risk Management through Supply Chain Management Capability.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Yönetim Bilimleri Dergisi , Vol. 13, No. 26, 151-174,
Uluslararası
- Ö.Gözegir , A.Göçer.
(2018) YouTube Marketing: Examining the Impact of User- Generated-Content Sponsorship.
International Journal Of Marketing, Communication And New Media , Vol. 6, No. 11, 7-30,
- T.Örten Tuğrul , A.Göçer.
(2017) Communicating Sustainability on Social Media: A Study on Leading Turkish and Global Brands in Turkey..
International Journal Of Marketing, Communication And New Media , Vol. 5, No. 8, 6-27,
- A.Göçer.
(2013) Research Opportunities for Marketing in Supply Chain Management.
Annals Of Management Science , 91-108,
- M.H.Demir , A.Göçer.
(2011) Assess your business model strategy to sustain.
Emerald Emerging Markets Case Studies, Emerald Group Publishing Limited. , Vol. 1, No. 1, 1-9,