Prof. Dr. Burak DOĞU
İletişim Fakültesi
Yeni Medya ve İletişim
Dekan, İletişim Fakültesi
Müdür, EKOKENT Araştırma ve Uygulama Merkezi
Prof. Dr. Burak DOĞU
İletişim Fakültesi
Yeni Medya ve İletişim
Dekan, İletişim Fakültesi
Müdür, EKOKENT Araştırma ve Uygulama Merkezi
KİTAP BÖLÜMLERİ
Ulusal kitap bölümleri
- B.Doğu.
Medya ekosisteminde yönelimler.
Ö.Erkmen , B.Ataman and B.Çoban.
Yeni gazetecilik: Mecralar, deneyimler, olanaklar.
(2020), Epsilon, ISBN: 978-625-799-411-8
- G.İslamoğlu , V..
Cumhuriyet Halk Partisi’nin 2011 genel seçimlerinde sosyal medya (Twitter) kullanımı.
İ.Sayımer.
Yeni medya araştırmaları: Kavramlar, uygulamalar, tartışmalar.
(2014),
- B.Doğu.
Alternatif gündem belirleme: TEKEL işçileri eylemi üzerine yönelimler.
İ.Sayımer.
Yeni medya araştırmaları: Kavramlar, uygulamalar, tartışmalar.
(2014),
- B.Doğu.
İnternet Çalışmalarında Araştırma Tasarımı: Women on Web Proje Örneği.
G.Özlem.
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri: Yazılı Metin Çözümleme.
(2013),
- B.D..
Sanal Nefret Pratikleri: İnternet’te Nefret Söylemi ve Karşı Örgütlenmeler.
T.Ç..
Yeni Medyada Nefret Söylemi.
(2010), Kalkedon,
- B.Doğu.
Yeni Bir Türün İnşası: Gerçek Yaşam Simülasyonları.
No. 9, I.B.Fidaner , M.Binark and G.B. Sütçü.
Dijital Oyun Rehberi - Oyun Tasarımı Türler ve Oyuncu.
(2009), Kalkedon Yayınları, ISBN: 9786055679033
Uluslararası kitap bölümleri
- B.Mutlu , E.A..
#WeAreErdoğan: The Justice and Development Party’s social media campaign during the 2011 general elections.
A.Banu.
Digital transformations in Turkey: Current perspectives in communication studies.
(2015), Lexington,
- B.Günseli , V..
The use of Facebook by political parties and leaders in the 2011 Turkish general elections.
B.Pătruţ , M.Pătruţ.
Social media in politics: Case studies on the political power of social media.
(2014),
- B.Doğu , V..
Web based authorship in the context of user generated content: An analysis of a Turkish web site, Eksi Sozluk.
D.Riha , A.Maj.
The real and the virtual.
(2009),