KİŞİSEL BİLGİLER

 

KISA ÖZGEÇMİŞ

Amerika Birleşik Devletleri’nde Ohio’da Akron Üniversitesi’nde Pazarlama Ağırlıklı İş İdaresi Bölümü’nden mezun olduktan sonra Florida’da Miami Üniversitesi’nde, Pazarlama konusunda lisansüstü eğitimini tamamladı. Pazarlama İletişimi kariyerine 1988 yılında Manajans/Thompson’da araştırma bölümünde başladı ve aynı ajansda müşteri ilişkilerinde görev aldı. 1991 yılında ALICE/BBDO ailesine katılarak bu ajansın Stratejik Planlama Direktörlüğü’nü üstlendi. 1992 yılında Türkiye’nin ilk stratejik marka planlaması şirketi olan FOCUS 4’u kurdu.1998-2000 yılları arasında merkezi Barcelona’da bulunan BBDO University’nin Stratejik Planlama Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. Sicimoğlu, 2013 ve 2014 yıllarında Reklamcılık Vakfı Başkanlığı görevini yürütmüştür. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde yaratıcılık ve tüketici trendleri üzerine dersler vermektedir.