KİŞİSEL BİLGİLER

 

KISA ÖZGEÇMİŞ

Lisans derecesini İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nde tamamladıktan sonra Almanya’nın Ilmenau Teknik Üniversitesi'nde Ekonomi Bilimleri ve Medya Enstitüsü, Medya ve İletişim Bilimi alanında yüksek lisans eğitimi aldı. Almanya’daki eğitimi boyunca deneysel medya araştırmaları, siyasi reklamcılık, medya psikolojisi, stratejik halkla ilişkiler ve sanal gerçeklik (toplum karşısında konuşma korkusu) alanlarında çalıştı ve tezini “mobil reklamcılık ile ilgili tüketici tutumları” üzerine yazdı. Doktora eğitimini ise, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Araştırmaları Bölümü'nde "kişisel markalaşma sürecindeki dijital benlik sunumu" teziyle tamamladı. 2015 yılında Ege Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde Pedagojik Formasyon eğitimi aldı. Nobel Akademik Yayıncılık, Literatürk Academia ve Global Media Journal'da akademik çalışmaları yayımlandı. Bunun yanı sıra, Ticaret Bakanlığı ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği iş birliği ile yürütülen İhracat Destek Ofisi Projesi'nin üç yıl boyunca proje koordinatörlüğünü üstlendi.

Sektörel deneyimlerine bakıldığında, Young & Rubicam Reklamevi’nde metin yazarı olarak Arçelik markası ile birlikte çalıştı ve TRT İzmir'de haber yapımı ve radyo reklamcılığı üzerine görev aldı. Ayrıca, Yaşar Holding bünyesindeki Pınar Enstitüsü’nde sağlıklı beslenme ve toplum sağlığı alanında İletişim Uzmanı olarak hizmet verdi. Uluslararası oyun firması Mayn Games / T-Nations’taki Oyun Yöneticisi (CrossFire) deneyimine ek olarak No:one Halkla İlişkiler ve İletişim Danışmanlığı’nda Proje Yöneticiliği, Amerikan Kültür Merkezi ve OYDEM'de İngilizce Öğretmenliği, British Town’da ise Eğitim Koordinatörlüğü pozisyonlarında görev aldı. Yurt dışında kaldığı süre dahilinde Almanya’da iceLogistics GmbH firmasında Marka Yöneticisi olarak çalıştı ve Brüksel'deki Think Young Sivil Toplum Kuruluşu'nda yürütülen sosyal sorumluluk projelerinde görev aldı. Bununla birlikte, Almanya'da ve Hollanda'da yer alan PontPascha, Kelleter, Orient Expresso, Greedy & Thirsty, Starfrucht, 3B Gastronomie gibi markaların kurumsal kimlik çalışmalarını yürüttü.

Akademik çalışma alanları olarak kişisel markalaşma, mikro-ünlüler ve dijital medya psikolojisi öne çıkmaktadır.

Türk Toraks ve Avrupa Solunum Derneği üyesidir.