Prof. Dr. Özgen Osman DEMİRBAŞ
( Yarı Zamanlı Öğretim Elemanı )
Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
Yayın Alım Komisyonu Üyesi, İzmir Ekonomi Üniversitesi
Prof. Dr. Özgen Osman DEMİRBAŞ
( Yarı Zamanlı Öğretim Elemanı )
Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
Yayın Alım Komisyonu Üyesi, İzmir Ekonomi Üniversitesi
BİLDİRİLER
Diğer konferans bildiri kitaplarında yayımlanmış bildiriler
Ulusal
- G.U.Demirbas and O.O.Demirbas.
(2007) Kolb’un Deneyimsel Öşrenme Kuramı Kapsamında İç Mimarlık Öğrencileri Öğrenme Biçemleri: Dokunsal Öğrenme.
İstanbul: İTÜ Mimarlık Fakiltesi Taşkışla / İçMeK I. Ulusal İç Mimarlık Eğitim Kongresi
513-533, ISBN:
- O.O.Demirbas.
(1999) Tasarım Stüdyosu: Tasarım Öğreticisi-Öğrencisi İletişim Düzeyi.
Gazi Universitesi / Kuram Ve Uygulama: Mimari Biçimlendirmede Yüzey
440-448, ISBN:
Uluslararası
- G.U.Demirbas , K.A.Ulug and O.O.Demirbaş.
(2011) The betterment of wayfinding process in complex hospital environments by using mobile navigation systems: A proposal for a mobile waufinding system.
IEU Güzel Sanatlar Ve Tasarım Fakültesi / 4T Symposium - Tasarım, Teknoloji Ve Deneyim
0-0, ISBN:
- G.U.Demirbas , O.O.Demirbas.
(2009) Re-Construction of the Design Studio in the Digital Age.
KTU Trabzon / LIVENARCH IV (Re/DE) Constructions In Architecture 4th International Congress Proceedings Vol.III
1241-1250, ISBN: 978 975 01716-4-2
- O.O.Demirbas , S.Ertez Ural and M.Gürel.
(2009) Students Re-Construct their Environments.
KTU Trabzon / LIVENARCH IV (Re/DE) Constructions In Architecture 4th International Congress Proceedings Vol.III
1177-1186, ISBN: 978 975 01716-4-2
- O.O.Demirbas.
(2008) An Experiential Learning Journey:Basic Design Studio.
ELIA / Designing Design Education Design Train Congress Trailer II, Proceedings Part III
135-146, ISBN: 978-975-6983-57-7
- O.O.Demirbas , H.Demirkan.
(2007) Teamwork as Teaching Tool in Design Studio Process through Experiential learning Theory.
UNSW Sydney Avustralia (CLEMS) / Connected 2007, International Conference On Design Education
0-0, ISBN: