MAKALELER


SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış veya kabul edilmiş makaleler

Uluslararası
  • D.Conroy-Beam , J.R Roney and E.Al..
    (2019) Assortative mating and the evolution of desirability covariation.
    Evolution And Human Behavior ,
  • S.Dural , B.B.Burhanoğlu , N.Ekinci , E.Gürbüz , I.U.Akın , S.Can and H.Çetinkaya.
    (2018) Compatibility between physical stimulus size – spatial position and false recognitions.
    Frontiers In Psychology ,
  • S.Can , R.Van de Schoot , J.Hox.
    (2015) Collinear Latent Variables in Multilevel Confirmatory Factor Analysis: A Comparison of Maximum Likelihood and Bayesian Estimations.
    Educational And Psychological Measurement , Vol. 75, No. 3, 406-427,
  • T.Nordfjærn , O.Şimşekoğlu , S.Can , O.Somer.
    (2015) Social cognition and personality traits related to risky driving in a Turkish sample.
    Journal Of Risk Research , Vol. 18, No. 4, 452-466,
  • S.Dural , H.Çetinkaya , S.Can , A.G.Kaya , O.S.Hünler.
    (2014) Heteroseksüel ve homoseksüel aldatılmaya verilen tepkilerde gözlenen cinsiyet farklılıklarının incelenmesi.
    Anadolo Psikiyatri Dergisi , Vol. 15, No. 1, 15-23,
  • S.Can , O.Somer , M.Korkmaz , S.Dural , T.Öğretmen.
    (2011) Çok düzeyli yapısal eşitlik modelleri.
    Türk Psikoloji Dergisi , Vol. 26, No. 67, 14-21,
  • S.Dural , O.Somer , M.Korkmaz , S.Can , T.Öğretmen.
    (2011) İkinci derece örtük gelişme modelleri ve ölçme eşdeğerliği.
    Eğitim Ve Bilim , Vol. 36, No. 161, 51-63,
  • S.Dural , O.Somer , M.Korkmaz , S.Can , T.Öğretmen.
    (2010) An Analysis of Change over Time: Latent Growth Models.
    TURK PSIKOLOJI DERGISI , Vol. 24, No. 65, 1-15, ISBN: 1300-4433
  • O.Somer , M.Korkmaz , S.Dural , S.Can.
    (2009) Ölçme eşdeğerliğinin yapısal eşitlik modellemesi ve madde cevap kuramı kapsamında incelenmesi..
    Türk Psikoloji Dergisi , Vol. 24, No. 64, 61-75,

Diğer indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış veya kabul edilmiş makaleler

Uluslararası
  • E.Üstünlüoğlu , S.Can.
    (2010) Student evaluation of teachers: A case study at tertiary level.
    International Journal On New Trends In Education And Their Implications , Vol. 3, No. 4, 92-99,