Prof. Dr. Selin TÜRKEL
İletişim Fakültesi
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Bölüm Başkanı, İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Prof. Dr. Selin TÜRKEL
İletişim Fakültesi
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Bölüm Başkanı, İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi
KİTAP BÖLÜMLERİ
Ulusal kitap bölümleri
- E.Uzunoğlu and S.Türkel.
“Nothing Will Ever Be the Same”: The Borusan Case and the Socio‐Cultural Dynamics of Crisis in Turkey.
270-286
A.M.George and K.Kwansah‐Aidoo.
Culture and Crisis Communication: Cases from Nonwestern Perspectives.
(2017),
- S.Türkel.
Kurum Kültürü ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk.
327-358
B.Öksüz and Z.B.Akıncı Vural.
Kurumsal Başarıya Giden Yolda Kurum Kültürü.
(2016), Nobel,
- S.Türkel and A.Akan.
Corporate Social Responsibility (CSR) Communication: A Turkish Industry Example..
151-174
P.Kitchen.
Integrated Communications in the Postmodern Era.
(2015), Palgrave Macmillan, ISBN: 9781137388537
- S.Türkel and E.Uzunoğlu.
Fostering Social Networks for Corporate Social Responsibility Communication: An Exploratory Study on Twitter.
C.Buzoianu , H.Arslan and M.A.İçbay.
Contextual Approaches in Communication.
(2015), Bern: Peter Lang, ISBN: 978-3-631-66609-8