Doç. Dr. Selin TÜRKEL
İletişim Fakültesi
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Bölüm Başkanı, İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Doç. Dr. Selin TÜRKEL
İletişim Fakültesi
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Bölüm Başkanı, İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi
MAKALELER
SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış veya kabul edilmiş makaleler
Ulusal
- S.Türkel.
(2018) Sivil Toplum Kuruluşu İtibarının İnsan Biçimcilik Yaklaşımı ile Ölçümü: Bir Anlamsal Ağ Analizi.
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi , No. 31, 77-102,
Uluslararası
- N.Geysi , S.Türkel and E.Uzunoğlu.
(2019) Unveiling corporate values in a crisis-prone world: a cross-cultural study..
Corporate Communications: An International Journal , ISBN: 1356-3289
- U.Golob , S.Turkel , L.Kronegger and E.Uzunoglu.
(2018) Uncovering CSR meaning networks: A cross-national comparison of Turkey and Slovenia.
Public Relations Review , Vol. 44, No. 4, 433-443,
- E.Uzunoğlu , S.Türkel , B.Yaman Akyar.
(2017) Engaging consumers through corporate social responsibility messages on social media: An experimental study.
Public Relations Review , Vol. 43, No. 5, 989-997,
- S.Türkel , E.Uzunoğlu , M.Demirbağ Kaplan and B.Akıncı Vural.
(2015) A Strategic Approach to Corporate Social Responsibility Communication: Examining the Impact of Brand Familiarity on Consumer Responses.
Corporate Social Responsibility And Environmental Management , Vol. 23, No. 4, 228-242, ISBN: 1535-3966
Hakemli dergilerde yayımlanmış veya kabul edilmiş makaleler
Ulusal
- S.Türkel.
(2016) Soma maden kazası sonrasında verilen başsağlığı ilanları: nicel ve nitel bir çalışma.
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , Vol. 3, No. 1, 3-24,