Doç. Dr. Zeynep ERTEKİN
İşletme Fakültesi
İşletme
EKOEĞİTİM (TLC) Yönetim Kurulu Üyesi, EKOEĞİTİM (TLC)
İşletme Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programı (e-MBA) Koordinatörü, İzmir Ekonomi Üniversitesi
Doç. Dr. Zeynep ERTEKİN
İşletme Fakültesi
İşletme
EKOEĞİTİM (TLC) Yönetim Kurulu Üyesi, EKOEĞİTİM (TLC)
İşletme Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programı (e-MBA) Koordinatörü, İzmir Ekonomi Üniversitesi
KİTAP BÖLÜMLERİ
Ulusal kitap bölümleri
- Z.Ozdamar Ertekin.
Sosyal Bilimler Alanında Çocuklar ile Yapılan Arastırmalarda Projektif Tekniklerin Kullanımı.
S.Karabulut.
Isletme Biliminin Üç Temel Alanında Yasanan Gelismeler: Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon.
(2023), Ekin Yayınevi, ISBN: 978-625-6952-73-7
Uluslararası kitap bölümleri
- D.Atik and Z.Ozdamar Ertekin.
The Illusion of Democracy in Fashion Industry.
191-204
A.Joy.
Sustainability in Art, Fashion and Wine: Critical Perspectives.
(2024), De Gruyter, ISBN: 978-3-11-078389-6
- F.Fırat , D.Atik and Z.Ozdamar Ertekin.
Fashioning Marketing and Its Consequences.
41-55
K.M.Ekström.
Marketing Fashion: Critical Perspectives on the Power of Fashion in Contemporary Culture.
(2023), Routledge, ISBN: 9781032204802
- Z.Ozdamar Ertekin , D.Atik.
Luxury Fashion and Sustainability: Challenges, Conflicts, and Possibilities.
103-118
A.Joy.
New Directions in Art, Fashion, and Wine: Sustainability, Digitalization, and Artification.
(2023), Lexington Books, ISBN: 978-1-66690-410-9
- Z.Ozdamar Ertekin.
Holistic and Critical Perspective to Politics of Dress and the Female Body in Workplace Settings.
28-46
E.B.Uçel.
Eastern Perspectives on Women’s Roles and Advancement in Business.
(2022), IGI Global, ISBN: ISBN 9781799887423