KISA ÖZGEÇMİŞ
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden fakülte birinciliği derecesiyle mezun olduktan sonra, aynı üniversitenin Medya ve İletişim Çalışmaları Programı’ndan yüksek lisans derecesini almaya hak kazanmıştır. Yüksek lisans tez çalışmasında Türkiye’deki üniversitelerin internet siteleri üzerinden kurum kültürü yansımalarını analiz eden Ünsal, doktora derecesini ise farklı sayısal yeterliğe sahip internet kullanıcılarının doğal reklama ilişkin tutumlarını incelediği tez çalışmasıyla Anadolu Üniversitesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Doktora Programı’ndan almıştır. Ana araştırma alanı doğal reklamlar olup, diğer akademik ilgi alanları arasında dijital reklamcılık, iletişim teknolojileri ve pazarlama iletişimi yer almaktadır. Dr. Ünsal, Mayıs 2022’den beri İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.